September 20, 2013

Ми-мимишная коробочка *** A Cute Little Box

Привет, куколки!
Погода так себе, не очень.... Спасает зеленый чай и внутренний настрой на теплышко. 
Покажу-ка новую коробчонку (какой-то коробочный период у меня), такую всю мимимишную и шеббиковую.
Сделала по случаю нового задания на блоге Артимено - Гофрокартон+Кружево. Всеx-всех приглашаем поучавствовать! 
Кстати, вот наши девочки часто в зарубежных челлендажх учавствуют? А?:)

***
Hi there!
It so cold outside now! I'm sipping my favourite green tea with herbs and dream about warm weather :)
Meanwhile on the Artimeno blog new challenge has started. 
The main "restriction" is using corrugated cardstock and lace. So, try it!
***

Hej-ho!Hej-ho!
Do pracy by się szło... ale nie za bardzo się chcę, bo pogoda jakaś taka niesprzyjająca. Ponarzekam trochę, co? A Was tym czasem zapraszam do tworzenia pięknych rzeczy razem z zespołem Artimeno, ponieważ to już dziś start nowego wyzwania: Tektura falista+Koronka.
A to moja inspiracja - mini-mini-pudełko.


4.5x4.5x4.5 cm






Kisses and bear hugs for everyone who is here! :*

13 comments:

  1. Śliczne pudełeczko. Kolorki pięknie komponują się z tekturką :)

    ReplyDelete
  2. Kasiu Twoja wersja pudełeczka mini mini jest oszałamiająco piękna:) powzdycham sobie troszkę i pomarzę bo zawsze chciałam zobaczyć z bliska wieżę Eiffla... a u Ciebie mam na metr... tylko myślałam że jest większa hi hi hi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnieszko, tak daleko siedzisz od monitora? Cały metr? :D
      Ja też chcę Ci podziękować za te różyczki! One idealnie pasowały do całości - do wstążki, do perełek, do tekturki... zapraszam też do udziału w wyzwaniu!

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you for stopping by and every comment you leave on my blog! I'm really happy to read it!

      Delete
  4. Really nice! And delicate, like everything you do.

    Origaeden

    ReplyDelete
  5. Przepiękne to pudełeczko :) A przy okazji - pozwoliłam sobie dodać Twojego bloga do naszej bazy (naszej czyli Kwiatu Dolnośląskiego) osób tworzących na Dolnym Śląsku - na dole naszego bloga są takie listy, mam nadzieję, że to nie problem? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, bardzo dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej :)
      I dzięki do dodanie mnie do KD :) Bardzo-bardzo szczęśliwa z tego jestem :)

      Delete
  6. Kasiu pudełko jest prześliczne, a jak jeszcze na żywo zobaczyłam, to w ogóle ukłony w Twoją stronę, talent w łapkach i pomysły w głowie masz niesamowite:))) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete