September 19, 2014

Best Wishes











15 comments:

  1. Красиво, сочно! Листики очень милые! =)

    ReplyDelete
  2. Piękna karteczka !!! :)

    ReplyDelete
  3. wygląda świetnie, wspaniały quilling :)

    ReplyDelete
  4. musze nastepnym razem tego cieniowania poprobowac. Slicznosci robisz, i ta mgielka pod kwiatami, taka delikatna, a ilez uroku. Ciekawe, czy mozesz robic jeszcze lepsze prace... Te sa dla mnie juz idealne

    ReplyDelete
  5. Przecudne, misterne kompozycje! Jak zwykle jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Tu:
      http://takietamtotamto.blogspot.com/2014/09/109-przewidywalnie.html
      znajdziesz kartkę z Twoimi kwiatuszkami :)
      Mocno musiałam ze sobą walczyć, żeby ich użyć, tak bardzo są dla mnie cenne :)
      Jeszcze raz dziękuję za świetne warsztaty i cudne prezenty.

      Delete
  6. Na pierwszej bardzo podobaja mi sie liście a w drugiej pręciki:)

    ReplyDelete
  7. Wow Kate! Beautiful! Are the stamens handmade too (they look fringed but the yellow tips look involved)? So realistic!

    ReplyDelete
  8. Piękny quilling. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Огронмоное спасибо всем за теплые комментарии!

    Thank you for all you comments! I really appreciate it!

    Dziękuję pięknie za miłe komentarze! Świetnie się czuje w takie chwile :)

    ReplyDelete
  10. Niesamowicie piękna. Robisz najpiękniejsze quillingowe kwiaty, jakie w życiu widziałam!

    ReplyDelete