February 24, 2013

Artimeno.pl и конфетка *** Artimeno.pl & candy!

Добрых выходных вам, мои дорогие!
Есть у меня новость классная - меня приняли в DT челлендж-блога Artimeno.pl. Буду теперь творить в команде супер-крафтеров!!!
***
Hello, my dear ladies!
I'm hear today to say you, that now I'm a member of the great Design Team of Artimeno.pl challenge blog
I invite you to take part at our scrapbooking and quilling challenges :)!
***
Witajcie, moje drogie Panie Krafterki!
Dziś przyleciałam do Was z nowiną - superfantastyczną nowiną - od tej pory mam zaszczyt być członkinią  Design team Artimeno.pl! Super zespół i super zabawa, więc serdecznie zapraszam wszystkie moje czytelniczki na naszego bloga!





И конфетка от магазина Artimeno.pl в честь 1000 покупателя!
*** 
Candy from Artimeno.pl




Пока на этой радостной ноте с вами попрощаюсь и побегу готовить интересный квиллинговый МК!
***
So, here I should say "Good bye!" :*
***
Tutaj żegnam Was i lecę robić ciekawy DIY :*

11 comments:

  1. Gratuluję !!
    PS: Napatrzeć się nie mogę na Twoje prace :) Są Cudowne !!
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Och, dziękuję, drogie moje koleżanki, za komentarze! mam nadzieję, że mówj blog, moja praca w Artimeno będzie dla Was inspiracją!
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  3. Piękne są te Twoje prace:))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    ReplyDelete
  4. congrats and would love to participate in your challenges
    Adhiraacreations
    Healthy recipes

    ReplyDelete
  5. Przepiękne prace :) Ja dopiero raczkuję w tej technice, ale muszę przyznać, że niesamowicie wciąga :) Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  6. Ha! Będzie więcej po polsku :D Super!!

    ReplyDelete
  7. bardzo fajnie, tylko nie moge sie połapać na pasku bocznym na Twoim blogu, wszystko dla mnie jest niezrozumiałe..

    ReplyDelete
  8. Gratuluję współpracy:)

    ReplyDelete
  9. Kasiu podziwiam od dawna a teraz gratuluje dolaczenia do tak zacnego grona

    ReplyDelete
  10. Класс) Безумно радуюсь и поздравляю от души))))
    Хотя и не все поняла, но думаю, что поняла... такая вот туфтология у меня получилась)))

    ReplyDelete